top of page

מגזינו MAGAZZINO

המגזינו הוא מקום נחוץ בתל אביב. תפריט עשיר במגוון, מיקום מעולה, אווירה טובה ואוכל טעים.

מה שכל כך שונה בעייני לטובה במגזינו ולא אופייני למסעדות תל אביביות אחרות, זה שהוא מצליח לתת תחושה "תל-אביבית" מצד אחד אבל גם תחושת חמימות ומשפחתיות מצד שני. העיצוב, למשל, משלב מראה אורבני, תאורה עמומה, שיש, עץ ועוד ותורם לתחושה המעורבבת הזו. גם האנשים שמגיעים למגזינו "מסגירים" את התחושה הזו כיוון שהוא מתאים לכולם! תוכלו לשבת בשולחן בפנים או בחלל החיצוני המקורה עם משפחה, עם חברים וחברות, או אפילו בדייט על הבר.


עד כה, מעולה. ועכשיו - לאוכל:

התפריט במגזינו מגוון מאוד ומציע ברובו מנות איטלקיות שנעות בין סטנדרטיות ליותר מיוחדות, כל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב!


התפריט מתחלק ל:

מנות קרות (50 ש"ח בממוצע) - ביניהן סלטים שונים, קרפצ'יו (בקר/מוסר), טרטר סלמון ובוראטה.

מנת הקרפצ'יו בקר מצויינת. הבשר טרי מאוד, מגיע עם פרמז'ן ואורגולה קראנצ'ית וטרייה גם היא. מתאים לשיירינג.



מנות חמות (45 ש"ח בממוצע) - בעיקר תמצאו מנות פריטו, שהן מנות מטוגנות, בעיקר בסגנון טמפורה, של ארטישוק, פרחי קישוא, קלמרי או שרימפס. הארטישוק פשוט מעולה, מגיע עם רוטב איולי צ'ילי וכוסברה. בנוסף יש גם פוקצ'ה, לחם פולנטה (טעים מאוד), סלט פירות-ים חם ועוד. מתאים לשיירינג.

ארטישוק מטוגן ולחם פולנטה. יאמי!



פיצות (65 ש"ח בממוצע) - מגניבות וכיפיות, בצק מושלם ומבחר מכובד. תוכלו למצוא בתפריט בנוסף לפיצות אדומות גם פיצות לבנות (על בסיס מסקרפונה, ארבע גבינות ועוד), פיצות טבעוניות ופיצות ללא גלוטן לצליאקים (מאוד לא מומלצות לדעתה של חברתי הצליאקית וכנראה שגם המלצרים יתריעו על כך בפניכם). בתוספות הקיימות על הפיצות השונות ישנן תוספות סטנדרטיות יותר ופחות, ביניהן מחית כמהין, תרד, שרימפס, בייקון במייפל, וארטישוק.

פיצה טבעונית (הפתיעה לטובה) ופיצה ללא גלוטן (הפתיעה לרעה)


קריספי בייקון: פיצה לבנה עם בייקון במייפל ועגבניות שרי צלויות



פסטות (65 ש"ח בממוצע) - הפסטות מגוונות ונראה שלכל מנה בחרו מרכיבים נפרדים, רוב המנות לא מזכירות בכלל האחת את השנייה. תמצאו סוגי פסטות שונים, רביולי, טורטליני וניוקי. מנה מעולה שאכלתי היא רביולי סלק ארבע גבינות. הבצק של הרביולי מגיע בצבע ורוד מהפנט והטעם מהפנט עוד יותר. אחת הגבינות במנה היא גורגונזולה ועל אף שזו לא הגבינה המועדפת עלי המנה הייתה מעולה. אציין כי שמעתי על הרבה מנות פסטות שיצאו עם תוספת מיותרת של פירורי לחם, שלא התאימו למנה ו"הוזילו" אותה.



אם תרצו מנת בשר תוכלו לבחור בצ'יזבורגר או בכבדים, ובנוסף יש את מנת 'דג היום'.


לגבי השתייה: כוסות יין אדום, לבן ורוזה במחירים מצחיקים של 25-38 ש"ח ורוב הקוקטיילים במחיר של 42 ש"ח. *שוטגאן לא נוהגת*


חשוב לי לציין - זה לא המקום מספר אחד לאניני טעם, האוכל לא מתיימר להגיע לדקויות שכאלו ויש מקום לחידוד. זו כנראה לא המסעדה לציון אירוע חגיגי אבל היא תתאים לארוחה טובה שכל אחד ימצא מה לאכול בה (כולל אופציות לטבעונים וצליאקים) וישבע והמחירים הוגנים ביחס למקובל וביחס לגודל המנות.

ולקינוחים:

בעקרון אני יכולה לעצור עכשיו, לא?


אבל אני אמשיך... אוקיי, כאן המגזינו גונבים את ההצגה.

תפריט הקינוחים של המגזינו הוא תפריט עוגות, שאת כולן תמצאו בחלון הראווה שצמוד לבר. לכו להציץ, העוגות משגעות!

אני מתריעה בפניכם שקשה לבחור מה לקחת ותאמינו לי שהפשרה הכי טובה היא לא להתפשר, פשוט תקחו כל מה שבא לכם!

כחלק מהמבחר: קראק פאי, פאי לימון ופיסטוק, עוגת גזר, עוגה ללא גלוטן (אני אכלתי עוגת גבינה עם שוקולד לבן, מחית תותים, תותים ופטל טרי. לא תרגישו שהיא ללא גלוטן), עוגות עם נוטלה, עם קרמל, עם אוריאו, עם כדורי שוקולד ועוד ועוד..

ממליצה בחום על העוגה שדווקא למראה עין היא פחות מגרה והיא עוגת הקראק-פאי האלוהית! אני לא אכנס לפרטים, פשוט תודו לי אחר כך.


עוגת גזר בפרונט ועוגת קראק פאי ביישנית מאחור


לגבי השירות, אין לי משהו מיוחד להגיד. בכל הביקורים שלי המלצרים היו אדיבים ויעילים ובנוסף לא היו עיכובים חריגים בזמני הוצאת המנות.


לסיכום:​

מחיר: הוגן. המנות העיקריות נעות בסביבות 65-75 ש"ח ורובן גדולות ומשביעות.

שירות: בסדר גמור, ללא תקלות.

טעם: טעים וגם המבחר גדול מאוד.

רעש: החלל הפנימי מעט רועש, אבל לא משהו חריג.

עיצוב: אורבני, חמים ומשפחתי.

מידת ניקיון: השירותים טעוני שיפור רב בעיניי.

הערות: חניון בתשלום בצמוד למקום. תזמינו את הקראק פאי.

כתובת: דרך מנחם בגין 21, תל-אביב.

התפריט המלא: http://www.magazzino.co.il/images/menu.pdf

Comentarios


bottom of page