top of page

איטס קפיטריה שינקין EATS CAFETERIA


איטס קפיטריה בשנקין הוא הסניף השני של "איטס" שמשכנו המקורי הוא בבית חנה (רחוב אד"ם הכהן). הלוקיישן של סניף זה נמצא בבית המלון החדש, סאם&בלונדי, הממוקם בבניין צהוב שבהחלט מושך את העין ברחוב. ללוקיישן בשנקין יש סטייל אחר לגמרי - ברמת הנראות של האזור ובית הקפה עצמו, הוייב והמנות - שהנראות שלהן וגם הטעם זורקים אתכם בדמיון לבית קפה כיפי בחו"ל. המקום מציע ארוחות בוקר מעולות עם חומרי גלם איכותיים, מחיר הוגן ושירות חלקי (הזמינו בקופה וקבלו זמזם). אגב, אם חשקה נפשכם במנת צהריים קלילה יש כאן גם אפשרויות נהדרות ללאנצ' בוקס בגזרת הבריאות.

מנות שאהבתי / המלצה שלי: כל מה שאכלתי היה מצויין, הכל הרגיש טרי וטוב. האבוקדו טוסט גרם לי לחשוב לרגע שאני בחו"ל והברד-פודינג המלוח היה בהחלט מהטובים שאכלתי (מוצע בשבת בלבד, בנוסף למספר ספיישלים אחרים). מעבר לתפריט ארוחות הבוקר (שמצורף מטה) ישנם גם מאפים וכריכים שונים בויטרינה כמו כריך ביס-סלמון, קרואסון מקושקשת או האם וגבינה צהובה ועוד.

מחיר: רוב מנות הבוקר בתפריט לא חוצות את רף ה-50 ש"ח, שתייה מגיעה בנפרד (יש תפוזים סחוט טרי וכמובן מגוון קפה ושתייה חמה).

אווירה: בביקורי בשבת ישבתי בחוץ והרחוב היה שקט ונעים. המקום אידיאלי במיוחד אם קמתם בסופ"ש בבוקר והתחשק לכם להתפנק במשהו טעים בחוץ במחיר לא מחייב ואווירה קלילה. תוכלו לנסות את מזלכם בלתפוס מקום (כי לא ניתן לשמור מקום מראש) או לקחת טייק אווי לפיקניק ללא מאמץ ביום נעים.

הערות: לא ניתן להזמין מקום מראש.

טלפון: 03-6027888

שעות פתיחה:

א'-ה' 7:00-22:00

ו' 7:00-17:00

ש' 9:00-17:00

כתובת: שנקין 20, תל-אביב.

חניה: יכולים לנסות את מזלכם בחניות כחול-לבן או לחנות באחד ממספר חניונים שנמצאים באזור.

תפריט:


Comments


bottom of page